Canyon šalje kratku i jasnu poruku mladoj i aktivnoj publici: 'Možeš!'

CANYON predstavlja novi identitet branda

Canyon, dinamično rastući brand dodatne opreme za mobilne uređaje, periferije, gaming opreme i pametnih satova, otkriva svoj novi identitet, redizajnirani logotip i slogan. Promjene su privlačne mladim ljudima s jasnim i jednostavnim motivom današnjice: "Možeš!"

Nakon temeljite analize današnjih trendova i istraživanja ciljnog tržišta, Canyon dizajnerski i marketinški tim odlučili su otvoriti potpuno novu stranicu u 17-godišnjoj povijesti ovog branda.

Dizajniran za stvaranje dobrog raspoloženja, novi Canyon identitet koristi jarke trendi boje i pomalo provokativnu kreativnost. Novi identitet bit će primjenjiv za online i offline komuniciranje, te će biti implementiran na POS materijale i ambalažu proizvoda. Novi identitet je već primjenjen na Canyon Accessories Instagram profilu, ključni kanal komunikacije sa ciljnom publikom.

Ciljno tržište: Mlađe generacije koje teže svemu što je novo i jedinstveno, uvijek žele biti zadivljeni. Istodobno, uživaju u novim trendovima, razmišljaju o pametnoj potrošnji, bave se eko-aktivizmom, vole raznolikosti i prihvaćaju sebe kakvima jesu.

"U posljednjih nekoliko godina, Canyon je značajno proširio svoj asortiman proizvoda istovremeno povećavajući prisutnost na svjetskom tržištu. Naš novi identitet branda odražava naš karakter i na bolji način se obraća mlađoj populaciji.", izjavio je Maksym Nabok, Canyon Business Development Director.

Novi Identitet branda Canyon kombinira mladlačku nemarnost i pametan način razmišljanja:

Možeš biti ono što jesi bez potrebe da impresioniraš druge!
Možeš biti dio zajednice pametnih korisnika!
Možeš odbaciti nametnute standarde fizičkog izgleda – tvoje tijelo, tvoja stvar!
Možeš se brinuti za okoliš, živjeti ekološki i u skladu s prirodom!  

"Kroz komunikacijske kanale našeg branda voljeli bismo motivirati one koji pripadaju Generaciji Z. Taj segment populacije je više cool od samih brandova koje koriste, jer čine brandove boljima, a ne obrnuto. Oni su kreativni, pažljivi i brižni, bave se korisnim stvarima, te se vole zabavljati, i na taj način mogu ovaj svijet promijeniti na bolje.", istakla je Nataliya Grishina, Canyon Global Marketing Director.

 

O Canyon-u

Canyon Accessories je brzo-rastući brand visokokvalitetnog i modernog, a opet pristupačnog asortimana u domenu opreme za mobilne uređaje, periferije, gaming opreme i pametnih satova. Osnovan u Holandiji 2003. godine, prerastao je u sveobuhvatni brand potrošačke elektronike. Posluje u uredima u 16 zemalja, a proizvodi se prodaju u više od 26 zemalja širom svijeta.