ASBIS predstavlja brend Buydeem na svojim tržištima i jača svoj portfolio proizvoda
ASBIS Grupacija – vodeći distributer s dodanom vrijednošću, razvijač i pružatelj ICT, IoT proizvoda, rješenja i usluga na tržištima Evrope, Bliskog Istoka i Afrike (EMEA), potpisao je ugovor o distribuciji s Buydeem, liderom u nekoliko kategorija malih kućnih aparata na azijskim tržištima.
Distribucija će obuhvatiti 31 zemlju – tržišta zapadne Evrope, centralne i istočne Evrope, uključujući Poljsku, Ukrajinu, Portugal, Austriju, Njemačku, Gruziju, Litvaniju i Latviju; azijska tržišta kao što su Azerbejdžan, Tadžikistan, Turkmenistan i Uzbekistan, kao i tržište Južne Afrike.
Proizvodne linije koje će ASBIS distribuirati uključuju tosteri, električna kuhala, aparate za kafu, posuđe za piće i pripremanje hrane, aparate za tople napitke i aparate za kafu.
U ASBIS portfolio, u istoj proizvodnoj liniji, nalazi se vlastiti brend AENO, koji se odlikuje modernim dizajnom i fokusira na odabrani asortiman proizvoda iz segmenta malih kućnih i kuhinjskih aparata. Buydeem je brend iz višeg segmenta tržišta kućanskih aparata, održavan u retro stilu, koji se isključivo fokusira na kuhinjske aparate. Svi električni proizvodi su 100% dizajnirani interno od strane kompanije, od razvoja do proizvodnje finalnog proizvoda. Kompanija ima više od 300 globalnih patenata i dizajnerskih nagrada osvojenih u poslednjoj deceniji. Buydeem ima vlastite fabrike, gdje se ne proizvode samo njihovi proizvodi, već i proizvodi za globalne brendove sa svjetskom prepoznatljivošću: KitchenAid, Breville, Sage, Rivera & Bar.
Serhei Kostevitch, CEO ASBIS Grupacije, komentarisao je: “Buydeem je veoma snažan brend na azijskim tržištima. Također dopunjuje našu ponudu brenda AENO, koji je dobro prihvaćen na tržištu. Time obogaćujemo naš portfolio i jače ulazimo u segment malih kućnih aparata, koji ima potencijal za razvoj. Uvešćemo brend Buydeem u većinu naših tržišta, uključujući Poljsku, Ukrajinu i Južnu Afriku. Za ovu svrhu koristićemo naše veoma opsežne prodajne kanale.”